Začiatok

januára 08, 2012

Je to už pomerne dlhý čas, čo som sa o scrapbooku dozvedela. Bola to náhoda a pri tom som to celý ten čas mala podnosom. S kamarátkami sme si grafiku robili cez jednu šikovnú stránku kde sa dali robiť digitálne scrapbooky, akurát vtedy ani jednej z nás nič slovo "scrap" nehovorilo. Brali sme to ako šikovný program, ktorý zvládneme ovládať.


Všetko sa zmenilo v deň, keď som prišla ako zvyčajne na tú stránku, a nijaký odkaz na scrapblog tam nebol. Súrne som potrebovala pohrať sa s grafikou a tak som využila pána Google, preklikla sa na obrázky a zadala potrebné slovo. Okrem digitálnych scrapbookov som však videla aj také, ktoré sa mi moc digitálne nezdali. V jednej chvíli prekvapený výraz, v druhej už moje prsty lietali po klávesnici (milujem prstoklad :D) a pátrali po tom, čo som zazrela. Našla som čo som hľadala, no v prvej chvíli mi to nijako nepomohlo. Všetky stránky boli zo zahraničia, netušila som kde to na Slovensku zohnať. Už predtým som robila fotoalbum pre kamarátku v ktorom som kreslila a nielen zakladala, no toto bolo úplne niečo iné a ja som to túžila skúsiť. Som po otcovi hŕ do vecí ktoré mi náhle skrsnú v hlave, niekedy ma rýchlo omrzia, no toto nebol spomínaný prípad. Stále ostávala však otázka, kde zobrať album, kde zobrať také krásne papiere, ako vôbec začať. Našla som české fórum, kde som pátrala vôbec po tom, aký album si zoznať, čo mi treba a kochala sa stránkami, ktoré boli v galérii. V počítači som razom mala samostatný priečinok s fotkami stránok ktoré ma okúzlili, no stále nijaký album. Kamarátka sa chystala do Ameriky a tam sa črtala nádej, dohodli sme sa, že mi jeden donesie. Čo čert nechcel, pochopili sme sa trochu zle, zatiaľ čo ja som chcela čisté strany, ona zohnala už ozdobený, no ani ten sa ku mne nikdy nedostal pre kuchynskú nehodu u nich doma, keď skončil album obliaty olejom. :)

Vtedy som bola poriadne sklamaná, no na druhú stranu som si hovorila, že i tak to nebol čistý album, že si jednoducho asi spravím A4 a možno neskôr zoženiem 30*. V kútiku duše som však túto variantu odsúvala a napokon to bolo správne, pretože výlet do hlavného mesta na asistentské stretnutie z tábora ma zavial do jedného kreatívneho obchodu, kde mali tieto albumy, i pár papierov. Mala som málo času, predo mnou bolo veľa neznámych predmetov a ja som ani nevedela, či kúpiť biely alebo čierny :) Vyhral čierny a ja som utekala na stretnutie, celá šťastná, že ho predsa len mám... :)

You Might Also Like

0 komentárov