Tea bag album

septembra 20, 2012

Ako to už býva, prichádza koniec voľna a návrat do školy, kopa povinností a práve vtedy ma musí pochytiť chuť lepiť a vlastne nielen lepiť. Cez niekoľko mesiacov relatívneho voľna inšpirácia chodila klopať do iných dverí (alebo aspoň chuť) a teraz keď treba chodiť do školy sa mi na stole hromadia kôpky fotiek a nachystaných papierov, v hlave kopa vecí čo chcem lepiť len čas je akosi obmedzený, hlavne keď chcem stihnúť xy iných vecí. Môj otec má asi pravdu že mám viac koníčkov než by som mala mať, no nemôžem si pomôcť :) 

Keďže fotiek je veľa, času pomenej, začala som tým, čo mi treba, teda pripravovanými darčekmi. Jeden len taký maličký z čajových sáčkov pre moju kamarátku zo školy k narodeninám, ktoré už mala, no v tom čase sme spolu neboli, takže sa to všetko napraví pondelok. Ďalší abecedný pre kamarátku už rozpracovaný leží na stole, škoda že som len pri písmenku E. Narodeniny za dverami, takže to vidím tak že si nabalím do tašky papiere a budem lepiť na izbe na internáte, aby som to stihla. 

Drobný album má len pár stránočiek s fotkami kde je so svojim priateľom. Nie som s ním dva krát spokojná, ale hádam poteší aj tak :) 







Ďakujem za návštevu a prajem v tomto upršanom dni veľa inšpirácie k tvoreniu.

You Might Also Like

0 komentárov