Kreatívne chvíľky na internáte

októbra 28, 2012

Môj týždeň vychádza tak napol, polka doma, polka na internáte. Na internát sa mi moc nechce vláčiť scrapbookovské veci, keďže ich nemám toľko, aby som si mohla nechať časť doma a časť na izbe a nič mi nechýbalo. Preto si zvyknem nosiť len manažérsky album, fotky, lepidlo a nožnice. Papiere som si nejaké nechala na izbe a to mi musí s jednou farebnou poduškou stačiť. Čo treba, dorobím doma. "Školská kronika" je už dosť ochytaná a tie stránky hlavne na krajoch už poukazujú koľkými rukami prešli, napokon sú tam fotky z akcií z internátu, alebo jednoducho s ľuďmi, ktorí tiež obývajú internát. 
Neprekáža mi to, veď je na to aby sa v ňom listovalo a čo ma teší je, že som na scrapbook nalákala pár ľudí. Spolubývajúce, kamaráta. Kamarát vyrábal album pre svoju priateľku, taký typu ABC. Robil ho dva dni pred odchodom, takže sa mu pomoc hodila, odomňa a dokonca ešte od jedného kamaráta, ktorý síce nechápal ako sa na to mohol dať, ale nožnice do rúk vzal :)




Kamarát hlavný tvorca s ním skončil o druhej v noci, zatiaľ čo mi ostatní sme sa už hrali Activity. Verím, že jeho priateľke sa bude páčiť, niečo tam ešte treba dokončiť, takže si ho dorobia spolu.


U nás na izbe všetci ponorení do práce. Keď nie scrapbook, tak farby na sklo potešia vždy. Okno nám už zdobí niekoľko kvetov. Pani upratovačky budú mať radosť keď to uvidia :)


Aj keď nosím album do školy stále, veľa tam toho nepolepím, zväčša sa tam niečo deje a papučkové večery sú teda ojedinelé. Niečo som ale stihla, kým si kamarát lepil svoj, ja som sa pustila do niektorých fotiek, ktoré už volali po spracovaní. Škoda že mi ani jedna téma nesadla do projektov, ale napokon mi to bolo beztak jedno, teším sa z nových stránok do albumu, pretože fotiek je ešte na kôpke dosť, ďalšie čakajú na vyvolanie a pred nami akcie, z ktorých fotky budú tiež. 



Kedysi už robená do veľkého albumu, teraz len spravená menšia verzia. 


Dvaja kamaráti nemajú radi kone a my ešte vo februári na moje narodeniny sme plánovali ísť do kina na War horse. Jeden s nami nakoniec išiel, druhý to rýchlo zamietol, že by tam umrel hádam. Film bol skvelý, aj keď kamarát čo išiel len čo film skončil vydal slová "veľa koníkov...veľa..." :) Ale večer to bol skvelý :)

Ďakujem za návštevu a prajem krásne tvorivé chvíľky, keď je vonku takto zima :)

You Might Also Like

0 komentárov