V ríši papiera

júla 02, 2014

 Až sa hanbím, ako dlho som tu nebola. Viac ako pol roka. Nejdem sa vyhovárať na nedostatok času, toho by aj bolo dosť, chýbala skôr chuť lepiť. Alebo aby som bola presná, chuť lepiť niečo do svojho albumu.
  Venovala som sa skôr stránke Tvorilkovo, s kamarátkou sme sa pustili do výroby vecičiek na svadbu, najmä svadobných oznámení. Predtým som si nevedela predstaviť, či by ma bavilo lepiť pre niekoho iného ako seba (a samozrejme darčeky pre blízkych). Prispieť ale niečím svojim napríklad na spomínané svadby, je príjemný pocit. Napokon, deň „S“ vo väčšine prípadov vzbudzuje dôvod na úsmev :)


  Pol rok je dlhá doba, takže čo sa za ten čas zmenilo? S Fluffy sme navštívili akciu Čaro Vianoc, bola to príjemná skúsenosť v skupine iných tvorivých ľudí. 


I am ashamed to how long I haven´t been here. It is more than half a year. I haven´t got an excuses about lack of time. Problem was different. I hadn´t inspiration and taste for scrapbook. If I to be completely honest I hadn´t inspiration for my own album.
  I spend my time for Tvorilkovo. It is my and my friend web page. We started to manufacture crafts for the wedding, especially wedding invitations.  It is great feeling when I can do something for people and their happy day. Finally, the Wedding day is reason for smile. :)


   Half a year is a long time, so what's changed over time? I and Fluffy visited the event Magic of Christmas. It was a pleasant experience  with a  group of other creative people.



   
V rámci Tvorilkova sme sa pustili do výroby svadobných oznámení, za čo ďakujeme hlavne nášmu kamarátovi Palimu, ktorý v správny čas obzeral pred sestrou, budúcou nevestou, našu stránku :)


We started in Tvorilkovo manufacture wedding invitations. Special thank especially for our friend Pali. He looked in right time on our web page when his sister future bride walked around. 




  V rámci scrapbooku som si skúsila horúci embosing, prvý raz nad platničkou, čo nebolo práve...hm efektné :D Takže sa už doma povaľuje teplovzdušná ružová pištoľ a aj embosing už vyzerá tak ako vyzerať má :)
  Okrem iného mám pocit, že trištvrte mojej izby zaberajú veci na tvorenie, do izby som si kvôli scrapbooku nasťahovala policu a malú skrinku navyše. Mama bola celkom rada, že sa toho zbavila :)

  Po prvý raz som navštívila kamennú predajňu špeciálne scrapbookovú, to bolo ňúrania sa v škatuľliach. Doteraz som všetko videla len na internete, takže možnosť všetko ochytať znamenala veľa...veľa času v obchodíku. 



I tried hot embosing first time, it was really funny. I haven´t got a hot gun and I had to use kitchen plate. It wasn´t good :D So now, I have got hot pink gun. Embossing already looks like a embossing :)

   The first time I visited the stone store special for scrapbook. I and my friend Fluffy spend a lot of time there. I saw everything only on internet, so the possibillity touch all things...  was great. 

Na fotke aj s Fluffy a kamarátom, ktorý mal dohliadnuť na to, že budeme mať za čo jesť i cestovať od susedov Čechov :) Inak je to predajňa http://www.hurapapir.cz/
Na záver ešte pár ukáž poslednej tvorby :)

Finally, a few more images my last work :)

  Ďakujem za návštevu a keďže nám začína to leto, tak prajem veľa dní plných pohody a oddychu :)


Thanks for your visit. :)

You Might Also Like

0 komentárov