Home sweet home

januára 25, 2015

   Ako to už býva, doma neustále počúvam, ako málo času doma trávim. Osobne mám pocit, že som tam až až, ale na tom sa asi rodičia a ich deti, aj keď dospelé, nikdy nezhodnú :)
   Tento mesiac sa na Scrap Atelieri challenge týkala práve domova, priznávam, chvíľu mi trvalo nájsť nejakú vhodnú fotografiu, keďže som chcela robiť určite stránku. Vlastne, možno by to nebol ani taký problém, keby som nechcela vybrať nejakú z tých, ktoré mám vytlačené a čakajú na nejaké to spracovanie. Napokon som narazila na fotku z jedného pohodového nedeľného rána, keď som odostierala žalúzie u brata v izbe a pohľad mi padol na otca zababušeného v deke. Na ňom vykvasená naša mačka, ktorú by takto každý mohol považovať za milé mierumilovné stvorenie, ale je to malá šelma. Pokojne vám odhryzne z prsta a to ani nepreháňam. A napokon doplnenie obrázka hodného prejdenia sa po foťák je naša Lilly, ktorá síce nemohla skočiť ako mačka na otca, ale spokojne sa zložila k nim. 

   Stránku som teda poňala vo veselom farebnom prevedení ako Recept na domácu pohodu, kde hlavné ingrediencie možno označiť: 

  • 1 ks láhátka
  • 1 upokojená mačka
  • 1 žiarlivý hafan
  • 1 tatko zababušený v deke
Všetko pomiešať a pohoda ako vyšitá :)




Recipe for home comfort:

  • 1x father in blanket
  • 1 cat
  • 1 lounger
  • 1 dog
   

   On page  Frosted Designs was challenge "I new...". My new is plotter, all cuts are from it. :) 
   I am entering in the Sassy Scrapper challenge - SHINE. I used shiny papers for my scrapbook layout. 








Všetkým prajem rovnako pohodovú nedeľu, aj keď dnes to na polihovanie na lehátku niekde vonku nevyzerá :) Iba ak by ste chceli trošku otužovať :)
Yka

You Might Also Like

5 komentárov

  1. Love love love this! Thanks for playing along with Frosted Designs!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Great page. Lovely design. Thanks for playing at Frosted Designs.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Wonderful page!! Nap time is the best!! Love the bright papers you used! Thanks for joining us at Frosted Designs!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Totally fabulous page..thanks for joining us at sassy scrapper..xx

    OdpovedaťOdstrániť
  5. A sweet and fun page! Thanks for playing along with us at Sassy!

    OdpovedaťOdstrániť