Bocian už letí

marca 22, 2015

   Nie, našťastie nie ku mne. V mojom okolí je teraz ale niekoľko párov, ktoré čakajú na svojho "bociana" a to ma inšpirovalo k výrobe tehotenského albumu. Pred časom som na jednom eshope videla veľmi pekný podklad pre výrobu, ženu s rastúcim bruškom a ako nápad sa mi to veľmi zapáčilo. 
   Ten svoj základ pre album som zvládla vyrobiť aj sama, konečne som sa trochu viac povenovala nastaveniam a pokusom v programe na rezanie. Vo svojich súkromných projektoch moc kvietky nevyužívam, ani perličky a tak podobne, tu ale našli svoje miesto. 









  Od skoro plochého bruška až po veľké bruško a ženu s bábätkom. Album obsahuje sedem listov, tak aby každý mesiac tehotenstva mal svoj priestor a ostal ešte nejaký väčší na nalepenie fotografií už malého bábätka. 

  Na tvorbu som využila levanduľovú kolekciu pre jednotný vzhľad, nie je to farba určená len chlapčekovi alebo len dievčatku. 

   Tu sú vnútorné strany a nejaké detaily ozdobenia albumu: 


















Ďakujem za nahliadnutie a prajem všetkým krásnu nedeľu. 
Yka

You Might Also Like

1 komentárov

  1. To je skvělý nápad :-).
    Zvu vás všechny do soutěže, ve které můžete vyhrát den se společností YVES ROCHER, BLOGGERKAMI a přidat se k projektu SÁZEJME PRO PLANETU, díky kterému spolu zasadíme stromečky pro výrobu produktů značky YR a pro záchranu přírody :-)!

    OdpovedaťOdstrániť