V ríši škatuliek

apríla 17, 2015

 Poslednú dobu som si zamilovala prácu s drobnými škatuľkami zo zápaliek a to i napriek tomu, že zápalky nemám ani dôvod nejako využívať. Nefajčím, sviečky moc tiež nepálim, akurát tak keď idem opaľovať stužky. Našťastie má človek priateľov a doma je krb, takže zápalky je kde využiť a škatuľky, tie nikto okrem mňa zjavne nepotrebuje. 
   Dávnejšie som na internete videla rôzne milé škatuľky na štýl priania a tak som si vytvorila nejaké vlastné, väčšinou v romantickom duchu, ale s blížiacim sa dňom matiek je pár aj v tomto duchu. 



   Ako prvé vznikli dve škatuľky s podomácky vyrobenou plochou, aká býva na žreboch. Ak by ste chceli vidieť ako na to, robila som návod pre stránku Scrapper a môžete si to tiež vyskúšať. 


S textom po oškrabaní - Milujem ťa



S textom po oškrabaní - Najlepšia mama na svete





  
Ďakujem za návštevu a prajem pekný piatok, 
Yka

You Might Also Like

3 komentárov

  1. Je to strašně moc pěkné. Mám takové věci ráda a je to super nápad. Až se budu nudit, tak vyzkouším. :-)
    giveaway

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to je tak strašně roztomilý to jsem vždycky obdivovala ;)
    SISTERSHOODS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To je tak strašně krásně milé :-)) Jsi šikulka!

    OdpovedaťOdstrániť