Slovák ako repa

júna 24, 2015


   Boli ešte majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji, keď som začala uvažovať nad sériou výrobkov so slovenskou tématikou. Prispel k tomu práve hokej, vôkol boli samé vlajky, všetci fandili a jednoducho Slovensko žilo jednou spoločnou vecou. Aspoň v mojom okolí, aj keď vždy sa samozrejme nájdu ľudia, ktorých to nenadchýna. (moja mamina vylúšti v tom čase ešte viac krížoviek než zvyčajne. :) )
   Stihla som v tom čase spraviť "až" dve veci, potom sadla ľahla bokom, prišli na rad papiere k štátniciam, popri tom rýchlo objednávky iného charakteru a celá kolekcia ostala tam niekde. Posledné dni som na nej ale konečne zapracovala a tak je hotová. Konečne. Žiadne farby z našej zástavy, kolekcia Slovák ako repa nesie prírodné farby a nejaké ľudové prvky.

   Prvá je kniha hostí, keď "slová ako repa", tak i s obrysom našej republiky. 





   V svadobnom duchu i pohľadnica.



  Obálky na peniažky, či už na svadbu alebo k inej príležitosti, pre milovníkov alebo aj od milovníkov ľudových záležitostí. 



   Keď nie obálka a pohľadnica, tak škatuľka, ktorá slúži na oboje. Aj na vloženie peniažkov, i na napísanie venovania. 






Drobný zápisník.


A ako posledná opäť kniha hostí, tentoraz i so zamilovaným párikom na bledšom pozadí. 



Ďakujem za návštevu a keď tak pozerám na hodiny, tak prajem i dobrú noc.
Yka

You Might Also Like

1 komentárov