Trochu do červena

septembra 29, 2015

    Je tu už pár dní jeseň, pre mňa ideálne obdobie. Ani zima, ani príliš teplo a hlavne sa schovávajú včely a osy, z ktorých mám celkom fóbiu. Priznám sa s malou dušičkou, že vzhľadom na čas, prácu a tak podobne som si už vytiahla vianočné papiere, že začnem trochu skôr, nech toho na Vianoce nemám veľa. Pár pohľadníc už čaká na nafotenie, pracuje sa na pár iných projektoch ale ako sa zdá, svadieb ešte nie je koniec :) 
   Preto sa s Vami rada podelím o pár fotiek z tvorivého víkendu, ktorý sa tiež niesol v doznievajúcej svadobnej sezóne. 

   Svadobná kniha s bodkami a kvietkami, s mapkou Slovenska, na ktorej sú vyznačené všetky dôležité miesta pre budúcich manželov. 















   A čo mi okrem iného spravilo dnes radosť? Nakukla som na stránky Cardabilities a zistila, že moja fialová pohľadnica sa umiestnila v ich TOP 5 výbere :)



Všetkým krásny deň a ďakujem za nakuknutie. 
Yka

You Might Also Like

0 komentárov