Tehotenský album

decembra 19, 2015

  Keď som chodila do školy, zvyčajne keď sa rozprávalo o Vianociach a vianočnej atmosfére, zhodnotila som to ako "Vianoce začnú po skúškach", keďže zvyčajne sme si ich s kamarátkou a scrapperkou Fluffy zvykli podávať v predtermínoch čo najviac.  O pár dní je tu štedrý deň a skúšky neskúšky, teraz zjavne pocítim Vianoce až v stredu keď opustím pracovisko a začnem si užívať voľno. Vonku žiaden sneh, u nás doma ešte žiaden stromček a tak jediné čo mi príde také sviatočné sú asi pesničky v rádiu a tvorenie. 
   Posledné dni som sa ale venovala albumu, ktorý nemá Vianočnú tématiku, je to detský, alebo skôr tehotenský album. Ako na predošlých dvoch, i tento je ladený do fialovej, nakoniec je to taká kombinácia chlapčenskej modrej a dievčenskej ružovej, plus mám túto kolekciu papierov naozaj rada :)





Tu sú nejaké detaily albumu. 


















    Ja sa dnes idem vrátiť trochu do detských časov, beriem brášku do kina na Star Wars, čo je niečo, čo som videla kedysi naozaj veľmi dávno a trošku sa obávam, že medzi nadšencami budem s mojimi spomienkami na tieto filmy mierne mimo :) Čo ale nespravíme pre radosť iných, nakoniec aj mimo Vianoce, však? :) 

Všetkým krásne predvianočné dni, Ivka

You Might Also Like

0 komentárov