Vintage receptáre a kúsok cestovateľského srdca

decembra 05, 2015

   Včera tak vošiel dedo do mojej izby a rozhliadol sa, asi prvý raz komentoval aký tam mám neporiadok. Ako inak kreatívny, papiere asi naozaj všade, ale tak kým je kde spať, všetko je v poriadku :) Nakoniec som sa ale pustila do upratovania, aj keď sa sama seba pýtam, ako dlho mi to vydrží, keď ma tu čaká ešte kopa projektov ktoré treba dokončiť. 
   Keď už je ale upratané, tak som sa dala aj na nafotenie pár vecí, ktoré vznikli poslednú dobu. 
   
  Prvý je cestovateľský album na lepenie fotografií. 





   Okrem cestovateľského albumu som tvorila dva vintage receptáre na podobný štýl, jeden viazaný otvárateľnými krúžkami a druhý pevnou väzbou.








      V tomto štýle boli robené i dva svadobné albumy, zjavne posledné svadobné tvorenie tohoto roka. Nikdy nehovor ale nikdy, preto ostanem pri tom slove zjavne :) 


   Ostatné projekty zase nabudúce :) Nateraz prajem pekný zvyšok víkendu a hlavne, nezabudnite vyčistiť topánky :) 

Yka

You Might Also Like

0 komentárov