Rok 2015

januára 01, 2016

   A je to tu znovu. Ďalší nový rok a to ja si ešte veľmi živo spomínam, ako som si v roku 2013 hovorila, že ide krásny rok s mojim obľúbeným číslom na konci. A zrazu puf, je tu rok 2016. Čím som staršia, tým rýchlejšie mám pocit, že ten rok ubieha, ale to asi my všetci. 
   Rok 2015 ubiehal snáď ešte rýchlejšie, možno preto, že to bol môj posledný rok na vysokej škole a tá hrozba menom štátnice sa rútila ako o život :) Nejaké veci sa skončili, nejaké začali a to ako v mojom osobnom živote, tak aj v tom tvorivom. Práve malej rekapitulácií zaujímavých okamihov a príležitostí je venovaný prvý článok tohto roku, pretože ako sa hovorí, "ako na nový rok, tak..." a tak treba nejaký príspevok na blog, nech ho náhodou nezačnem zanedbávať :) 

---------------------------------


 TVORILKOVO a osamostatnenie

  Práve jedna z tých vecí, ktorá tak trochu skončila. Ale len tak trochu :) Dá sa to pomenovať aj ako tvorivé stretnutia na internáte (alebo Skype :) ) s mojou spolužiačkou, tvorilkou a hlavne kamarátkou Fluffy, ktoré práve kvôli ukončeniu vysokej školy ostávajú už len na Skype. Obe sme spočiatku tvorili pre seba a tak nejako sme spolu i prišli k tomu, že skúsime tvoriť aj pre iných. Moje dovtedy prachom zapadajúce konto na Sashe ožilo a konečne sa tam i začalo niečo diať. Boli to prvé skúsenosti s predajom, výrobou svadobných oznámení pre pár párov, požičiavanie si materiálov, dohadovanie sa, ktorá čo zaobstará, nech si to môžeme požičiavať :) V priebehu tohto roka sa naše cesty v rámci tvorenia ale museli odlúčiť, aj keď našťastie existuje Skype, ktorý nepozná nijaké tie kilometre. 
   Tam kde niečo končí niečo začína, takže som v priebehu tohto roka prišla k založeniu vlastného facebook účtu Yka handmade


---------------------------------

SCRAPPER design team

     Moja prvá skúsenosť s design teamom. V mesiacoch marec-apríl, som dostala možnosť prispievať na stránku Scrapper ako guest designer, nakoniec som ale ostala ako stála členka. Tešilo ma to veľmi vtedy, teší ma to i teraz a veľké ďakujem patrí Ľubke, majiteľke tejto stránky za túto príležitosť, ako aj za všetky milé slová a podporu, ktorú ponúka mne, ale i celej Scrapper komunite. 


---------------------------------

WHITE WITH 1 guet design team

    V apríly som dostala možnosť stať sa guest designer na stránkach White with 1 a tvorila layout v pieskových farbách. Bola to nová skúsenosť a príležitosť predstaviť sa na zahraničnom blogu. 


---------------------------------

SRDIEČKOVÁ VÝMENA

    Zúčastnila som sa srdiečkovej výmeny so scrapperkami zo stránky Scrapbook.cz


---------------------------------

INSTAGRAM

      Okrem založenia vlastného facebooku, pribudol k účtu na Pintereste aj účet na Instagrame. Nie som veľmi na zdieľanie svojich fotografií na sociálnych sietiach, takže ho využívam predovšetkým na prezentáciu svojej tvorby. 


---------------------------------

VETERÁN

    Koncom roka som vyrábala pohľadnice pre časopis Veterán do ich Vianočnej súťaže na facebookovej stránke. Veľmi ma to bavilo aj napriek tomu, že takýto ošúchaný štýl u mňa nepreváda, nakoniec som z nich ale mala veľkú radosť a ako som počula, i výhercovia, čo ma teší ešte viac :)


---------------------------------


LOGO a úprava BLOGU

   Oboje boli na pláne dlhšiu dobu dozadu, ale chcelo to chvíľku času na realizáciu. Ružová nie je moja farba a niesla sa ako farba blogu pridlho, takže v čase keď nastal trošku čas som sa predsa len odhodlala do úprav. Plán bol zelená, ale napokon som skončila pri neutrálnej bielej, že sa snáď neokuká, akot o pri farbách časom býva. 
   Logo bolo ešte skôr, chcela som niečo jednoduché bez farieb, vpodstate som to len načmárala rukou a poprosila známeho, nech mi to v programe prenesie do kriviek a bolo hotovo. 


---------------------------------


SASHE

   Koncom roku 2014 som sa tešila zo získanie korunky na stránkach Sashe. Do roku 2015 som si dala ako túžbu a malý cieľ presiahnuť 100 priaznivcov, v tom čase môj Sashe profil sledovalo 37 ľudí. Dnes ich je 115 a teším sa z každého jedného, napriek tomu, že popri mnohých tvárach je to len maličké číslo :)


---------------------------------
ČO POTEŠILO?
  
   V priebehu roku 2015 ma potešilo pár vecí, ktoré sú možno maličkosti, ale pre mňa dostatočný dôvod na radosť. 
    Moje dve vecičky sa po prvý raz dostali do výkladov na hlavnej stránke Sashe, ľudový zápisník a pohľadnica k Vianociam. 




   So svojimi výtvormi som uspela v pár challenge. Tiež som už druhý rok vytvárala špeciálny diár s úlohami na každý deň, z čoho mám stále veľkú radosť, keďže ich mám ešte v januári pár vyrobiť. 



   Potešil ešte rad drobností, ale koho by to bavilo čítať, tak prejdem k tomu podstatnému. ĎAKUJEM všetkým za čítanie mojich príspevkov tu či inde, za milé komentáre či inú spätnú reakciu. 
   Všetkým prajem do nového roka veľa radosti a dôvodov na úsmev, rovnako i kopu tvorivosti a hlavne, aby ste boli šťastní, lebo napokon šťastní sme, keď nám nechýba nič to skutočne podstatné. 

Ivka


You Might Also Like

0 komentárov