S vetrom vo vlasoch

januára 14, 2016

    Ráno keď som vstávala do práce, mi tak padol zrak na kalendár a prešlo mnou krátke uvedomenie, že je už pol mesiaca skoro za nami. Až sa mi to nechce veriť, už len čakám kedy sa zobudím a bude rovno máj alebo iný pokročilý mesiac. 
   Ako som si v duchu na nový rok povedala, že sa budem venovať aj svojmu albumu tak aj je, pribudla i ďalšia stránka, len stále nie a nie ju nafotiť :) 

   Nafotená je ale jedna z kníh, ktorým som sa posledné dni venovala. Tá s ktorou sa s Vami podelím ako prvou vznikla ako posledná z trojice na ktorej som posledné večery pracovala. Nesie sa v jemnej ružovej a páriku na bicykli, aj preto ten názov - s vetrom vo vlasoch. 











Prajem krásny zvyšok dňa a ďakujem za nahliadnutie, 
Yka

You Might Also Like

0 komentárov