Romantický album

februára 19, 2016

   Ako som spomínala v poslednom príspevku tu na blogu, posledné týždne som pracovala na viacerých veciach. Dnes by som vám rada ukázala prácu, ktorá trvala najdlhšie, veľký romantický album, ktorý bol darčekom pre sestru slečny, ktorá ho objednávala. 
   Požiadavky boli jasné a zároveň som mala voľnú ruku, čo bola pre tvorbu dokonalá kombinácia. Vedela som čo je pre ktorú stránku nosné a čo by ňou malo byť vyjadrené a samotné zdobenie bolo viac menej na mne.  Ide o veľký 30x30 centimetrový album s 26 zdobenými stranami, bola to opäť nová skúsenosť k mojej tvorbe a zároveň projekt, ktorý som robila najdlhšie zo všetkých. (keď sa ma už aj kamarátka spýtala či mám toho veľa tak som usúdila, že by som asi mala viac hodín spávať, lebo kruhy pod očami sú väčšie než zvyčajne :) ) Jeden z dôvodov, prečo to bola nová skúsenosť je aj ten, že bežne posielam albumy bez fotiek, tentoraz mi ale domov docestovala hrubá obálka a bol to naozaj zvláštny pocit hľadieť na fotky, kde som nikoho nepoznala :) Po prvých "rozpakoch" to ale išlo, možno aj práve vďaka poznámkam k stránkam, kde som mala naozaj pocit, že som v obraze ako to všetko začalo a kam to vyústilo :) 
   Samotná tvorba ma veľmi bavila, spätná reakcia veľmi potešila :) 

   Tu už sú jednotlivé fotky, pre zachovanie súkromia sú to hlavne ozdobené časti bez fotiek. 
















Veľkí cestovatelia, na mape sveta je vyznačených spolu 16 miest, ja čo som geografiu nikdy moc nemusela, som veru niektoré musela hľadať na mapách, kde vlastne ležia :)






 Detský prstienok našiel svoje využitie :)


A na rozlúčke so slobodou nesmie chýbať závoj :)




















Ďakujem za nahliadnutie a prajem krásny piatok :) 
Ivka

You Might Also Like

0 komentárov