Keď sa skamaráti drevo s papierom

marca 21, 2016

   Na skrinke sa mi už dlhší čas "povaľuje" niekoľko drevených polotovarov, ktoré som v minulosti skôr servítkovala decoupage technikou. Nie tak dávno som sa na ne zahľadela, že také krabičky sa predsa len nemusia kamarátiť len so servítkou, ale i scrapbook papierom. 

    Z tejto úvahy vznikol prvý pokus, vybrala som si drobnú krabičku 8x8 centimetrov, takú akurát na malé drobnosti a poklady, ako napríklad prstienky. Tie ma priviedli k téme krabičky - svadbe. Ostatok už išiel sám, čerstvo príchodzie papiere od UHK gallery bolo treba predsa len vyskúšať, ako aj novú zásobu výrezov a kvietkov. A tak je na svete prvá krabička papierovo drevená, tu je pár fotiek. 








Prajem krásny deň a ďakujem za nahliadnutie. Yka

You Might Also Like

2 komentárov