Jeden sketch na tri spôsoby

apríla 15, 2016

   Čo robí správna scrapperka keď ochorie? Predsa tvorí. Podarilo sa mi zaradiť do radov mierne chorých, našťastie nie natoľko, aby ma to udržalo čisto v posteli. Napriek tomu nejaký ten tréning nehrozil, aktivity vonku sa tiež obmedzili (vyčítavý výraz mojej fenky Lilly hovoril za všetko, keď som s ňou nešla von) ale sedieť na stoličke a lepiť, to predsa nemôže uškodiť :)
   Dlhšie som mala vyhliadnutý sketch od Papercards.cz a konečne naň prišiel rad a čas a nakoniec aj chuť. A veru tej bolo dosť, pretože namiesto jedného priania som si zlepila rovno tri, keď už, tak poriadne. Tu je krásny kvietkový sketch od Kety:


   Ako prvú som tvorila pohľadnicu so zipsom, dlhšie som chcela tento prvok na niečom použiť a tu mi tá predelená horná a dolná časť jednoducho sadla. Ostatok zariadili kvietky a kamienky. 





  Druhé prianie je tiež plné kvietkov, hornú a dolnú časť som spojila prechodkami, keď už som sa naučila, ako ich využívať a trénovať treba :)





   Posledné prianie je na iný štýl, kedysi som podobné robila podľa iného sketchu. Ešte v tom čase som si spravila viac krúžkov hortenzie a tento maličký posledný bol čas niekam umiestniť, nech sa neskrýva len v zákutiach zásuvky. A tak dostal miesto na pohľadnici číslo tri.  




Prajem krásny deň, Ivka

You Might Also Like

0 komentárov