Svadobné albumy

mája 12, 2016

    Svadobná sezóna je v plnom prúde a tak moja malá izba v ktorej tvorím vyzerá ako po papierovom výbuchu. Moja fenka Lilly by vedela "rozprávať" o tom ako sa nevie dostať k svojej deke pod oknom, keď som v plnom nasadení. 
   Posledné dni som tvorila pár kníh na želanie a keď už boli papiere a ozdoby rozložené ,povedala som si že vytvorím ešte pár kúskov než to poupratujem. (aby som o pol hodinu mala podobný výbuch naokolo zase). Už nejaký čas som chcela vyskúšať krásne papiere od UHK a tak konečne našli aj tieto vzory svoje miesto. 






   
   Cyklaménová sada vznikala na želanie, v prvých okamihoch som uvažovala ako asi vyznie taká farba na prírodných odtieňoch, ale nakoniec som usúdila, že aj skôr mohla dostať svoje miesto na projektoch :) Album aj kniha hostí v jednotnom dizajne: 






Ďakujem za nahliadnutie, užite si krásny deň. Yka

You Might Also Like

0 komentárov