Kniha hostí Mint

júna 02, 2016


    Posledné obdobie som sa venovala všetkému možnému, že aj zaujímavé zadania challenge na rôznych stránkach išli nejako bokom. V máji sa ale na ScrapShop blogu súťažilo v svadobnom duchu a tak som po dlhšom čase predsa len dostala chuť zapojiť sa. Moodboard v modrých odtieňoch s kvetmi a svadobnými obrázkami, pustila som sa teda do mentolovej svadobnej knihy, na ktorú som použila svoj úplne prvý kúpený výrez (ten rámik), ak si dobre pamätám. :)

    Tu je moja svieža knižka v romantickom duchu: 





Pekný deň prajem, Yka

You Might Also Like

3 komentárov

  1. No koukám, že vyrábíš samý takový poklady! Jsi vážně šikovná! ❤️

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne za milé komentáre :3

      Odstrániť
    2. Když se mi něco fakt líbí, tak to pochválim. Takže nemáš vůbec za co! :)

      Odstrániť