Two become one

júna 14, 2016

   Posledné obdobie som lepila a stále lepím hlavne veci na želanie a nejako neostával čas na lepenie svojich vecí ani využitie materiálu, ktorý som si s nadšením nakúpila, že vytvorím nejaké nové vecičky. Včera som ale odložila všetky povinnosti a predsa len si dala tvorivú chvíľku len tak, pre nikoho konkrétneho. 
   Pár dní dozadu mi prišla moja druhá vyrezávacia šalbónka, malé čipkované "niečo", čo je inak veľmi relaxačné. Zvyknutá na výrezy z plotteru čo majú normálne hrany ako papier, je prechod prstami po tej hladkej časti výrezu zo stroja na rezanie úplne príjemný a upokojujúci. (áno asi som divná, ale fakt som prvý výrez ochytala fakt veľa krát :D, jeden som dala aj kamoške, že na stres :) )
   Tvorila som si teda s týmto výrezom prianie, vlastne dve a pár vecí pre kamarátku na svadbu, teraz by som sa s vami rada ale podelila o pohľadnicu v prírodných farbách, ktorá mi robila spoločnosť včera večer. 








   Tvorila som ešte jednu, tak tu je drobný pohľad i na ňu. 


Ďakujem za návštevu a prajem krásny večer, Yka

You Might Also Like

1 komentárov