Vlčie maky

júla 12, 2016

   Občas sa stane, že človek naozaj nutne potrebuje niečo konkrétne a ono to nikde niet. Zákon schválnosti funguje síce presne, len čo to nejako získate, vyrobíte alebo inak k tomu prídete, ono sa to kdesi na internete objaví :)
   Niekedy na tom ale vôbec nezáleží a nepríde ani vzdych s myšlienkou "prečo som sa s tým trápila?" lebo predsa len, človek sa naučí niečo nové. Nie tak dávno som takto potrebovala kvietky vlčieho maku, no nikde ich nebolo, ak vynechám tie živé pri cestách. Mohla som si nejaký nakresliť, našla som pár látkových, ale ani jeden nebol podľa mojich predstáv. Nakoniec kamarát Google poradil jeden návod a ja som sa do neho pustila a trochu si ho prispôsobila podľa vlastných možností. Ak by ste si chceli pozrieť tento návod, nájdete ho na Scrapperovi, je tam krok po kroku ako kvietok vznikal.

    A prečo toľký záujem práve o mak? Prišla na mňa prosba o album v ľudovom prírodnom duchu pre budúcich manželov, ktorí sa volajú Mak a Mak a tak tam nesmel tento kvietok chýbať. Rovnako ako dva psíky. K albumu v rovnakom duchu aj krabička tiež s pár makovými kvietkami, tu už je pár fotiek dosiek :)









Krásny deň prajem a ďakujem za nahliadnutie.

You Might Also Like

0 komentárov