Baby boy škatuľka

októbra 05, 2016

   Nový mesiac, nová challenge na Scrapperi. Tá tohtomesačná sa nesie v niekoľkých zadania, každá z nás z DT sme vytvorili trojicu svojich obľúbených pomôcok a jedného komponentu či čohokoľvke, čo naopak nemusíme. Kto sa chce zapojiť do challenge má jednoduchú úlohu, vytvoriť projekt podľa chuti jednej z nás.
   Moje zadanie obnáša kreslený obrázok, brads a lepenkový výrez a nie som moc na trblietavé vecičky, takže tie sú zakázané. 

   Ako ukážku som si vybrala tvorbu exploding boxu v mentolovej farbe, hlavne pre ten kreslený obrázok, ešte stále sa teším z rozkošných baby razítok a túžila som zase nejaké použiť. 
   Tu je moja krabička a ak sa vám chce súťažiť, určite nakuknite, aké sú ostatné zadania.










Ďakujem za návštevu a prajem krásny deň, Yka

You Might Also Like

0 komentárov