Pohľadnice s medvedíkmi

novembra 26, 2016

      Doma mám veľa materiálu na detské tvorenie, škrečkujem si ho v škatuli a tak nejako naň nikdy neostane čas, pretože lepím niečo iné. Pred pár dňami som ale škatuľu predsa len vytiahla, kvôli nálepkám medvedíkom, ktoré som už pridlho chcela niekde použiť a tak vznikli tri pohľadnice a hádam než sa dám do upratania stola, ešte niečo s baby tématikou pribudne. Hlavne teraz, keď sa okolo mňa v rodine aj mimo rodiny rodí toľko detí :)


   Dievčatá majú prednosť a tak ako prvá vznikla dievčenská, v ružovej verzii, aj keď napokon mi to nedalo a spravila som ešte jednu, jemnú bielu s pár ružovými detailami. Na obe som využila slovenské nálepky, ktoré som sama robila spolu s nejakými ďalšími pre Scrapworld. Nakoniec som siahla aj po tyrkysovej, ktorú mám ja veru i radšej ako ružovú a spravila aj chlapčenskú verziu. 












You Might Also Like

0 komentárov