Cestovateľský album

decembra 21, 2016

   Stromčeky, vianočné reklamy, akcie a všetky tieto veci, sa na mňa (a všetkých ostatných :) ) sypú zo všetkých strán už dlhší čas. Neviem, či je to chýbajúcim snehom, pretože u nás nie je, alebo kopou práce, že ja som sa ešte na tú pravú vianočnú náladu akosi nenaladila, ale verím že zajtra by to mohlo vypuknúť. Dnešným dňom som odovzdala posledné výtvory budúcim majiteľom, prípadne tým, ktorí idú výrobkami potešiť svojich blízkych a práve s jedným z nich sa chcem podeliť v dnešnom príspevku.

   Je ním cestovateľský album pre jednu veľkú cestovateľku, s ktorým som sa hrala pred pár dňami. Cestovné veci nie sú v mojej tvorbe až tak ťažké, takže som sa potešila, že so konečne mohla využiť krásnu sadu papierov, na ktorú som sa už dlhšie chystala a konečne bol dôvod. Album je prevažne čistý, nech si budúca majiteľka môže lepiť a písať sama, ale je tam niekoľko predeľovačov na oddelenie ciest. Každý predeľovač má svoju obálku či iný priestor na zašuchnutie cestovných lístkov či vstupenie a možnosť niečo si k ceste poznačiť. Tu už je aspoň pár fotiek.













Prajem krásny večer a ďakujem za nahliadnutie.
Yka

You Might Also Like

0 komentárov