Scrapworld december challenge

decembra 03, 2016

   December je tu a s každým novým začiatkom mesiaca mám len viac pocit, ako čas letí. Niekto sa nevie dočkať piatku a ja mám pocit, že jeden deň je pondelok a zrazu je tu piatok. S novým mesiacom je tu i prvá challenge na Scrapwordl.sk . Aj keď je vianočný čas, súťaž prináša možnosť trochu si od záplavy červenej, zelenej, anjelikov a ostatného odpočínúť a vrhnúť sa na trochu inú tvorbu.

   Zadanie je ľubovolný baby-detský projekt, či už pohľadnica, album, zápisník či čokoľvek iné papierové. Ja som si ako ukážku pripravila dve pohľadnice, jednu dievčenskú a jednu chlapčenskú.



  Pri chlapčenskom prianí som sa inšpirovala jedným z projektov ktoré mám uložené v počítači, nejakým obalom na dvd, kde ma zaujalo pozadie. Neviem či to na originály bolo našité, fotku už mám dlho v PC s malom rozlíšení, ale mne sa zapáčila možnosť pokresliť si na papier čiary haky baky a úplne jednoducho to dozdobiť, výrezom zajačika, srdiečkami, motýlikom a kvietkami. Nakoniec som dolepila ešte obľúbené enamel bodky.  Všetko zo Scrapworld.




  Kým prvá pohľadnica bola skôr jednoduchá, s druhou som sa trošku pohrala a použila jedného z medvedíkov, ktoré mi robia radosť vždy keď ich chytím do ruky a môžem niekde nalepiť. Enamel bodky a kvietky nechýbali ani tu a na ostatné som použila už domáce zásoby a nejaké zbytky papierov. 

  
    Ak si chcete tiež trochu zatvoriť, nakuknite na blog a zapojte sa do súťaže o krásne papiere a slovenské nálepky v baby tématike. 

Prajem krásnu sobotu, Yka

You Might Also Like

0 komentárov