Krabičky a krabičky...

januára 06, 2017

   Je šiesty január a aj keď oficiálne je asi nejaký čas kedy sa dá povedať, že je "svadobná sezóna", ja mám pocit, že u mňa na tvorivom stole sa nejako ťahá sústavne, s občasnou prestávkou na vytvorenie vianočných pohľadníc. 

    Deň má len 24 hodín a treba aj papať, spať a sociálne žiť a tak minulé leto som urobila čo som si myslela že neurobím, prestala brať zákazky pre nedostatok času. Tento rok ale pripravená do boja, pustila som sa počas voľných sviatočných dní do tvorenia. Od rodiny som dostala dve sady papierov, ktoré sa mi zdali od prvej chvíle ako stvorené na exploding boxy a prvý raz som siahla aj po polotovare krabičiek, nech si krátim čas. 

   Bola to malá manufaktúrka, aj keď žiadna krabička je odlišná. Tu je malý nadhľad krabičiek pokope, než som sa pustila do ich fotenia. 



    Dnes Vám ukážem prvú a druhú, ktorú som z  nich robila. Prvá je zdobená ako z vnútra tak i z vonku. Okrem polotovaru krabičky padlo "za obeť" veľa kvetiniek a lepenkových výrezov, a tiež krásna klietka z vyrezávacej šablóny, ktorá sa mi hodila k vybranému papieru na krabičku. 









    Druhá krabička je rozkvitnutá a rovnako ako prvá obsahuje zakvitnutú romantickú tortičku. 






Na dnes všetko, prajem krásny sviatočný voľný deň.
Yka

You Might Also Like

0 komentárov