Priania so zajačikmi

marca 19, 2017

   Priznám sa, veľkonočné pohľadnice nezvyknem tvoriť. Prečo, to sama neviem, ale tento rok som predsa len tri pohľadnice vytvorila. Mamina ma poprosila pre prianie pre babku a tiež som nemohla odolať lepenkovým zajačikom a slovenskému razítku

   Prvé prianie sa zaobišlo bez papiera, ak nerátam podklad a kúsky zbytkov, z ktorých som vyrezala na raznici malé konáriky. Zo špagáta spravený kruh a potom už len výrezy a kvietočky. 
   







   Druhé prianie je plné jarných farieb, pôvodne síce detský papier, ale mňa tie kvietky zlákali na veľkú noc. 




Posledné prianie zúžitkovalo zbytky papiera a pár ozdôbok, ktoré ležali na stole. 



Materiál použitý na pohľadnice nájdete na Scrapworld a ja Vám ďakujem za nakuknutie a prajem krásnu predjarnú slnečnú nedeľu. ♥

Yka

You Might Also Like

0 komentárov