Dve holubice

júna 18, 2017

   Svadobné tvorenie je jedno z mojich najobľúbenejších, pretože je príjemný pocit vedieť, že prispievam malou troškou k veľkému dňu nejakého páru. A tiež, že čo vznikne na mojom stole, neskôr bude putovať rukami svadobčanov. Materiálu na svadobné tvorenie je veľa a preto je toľko možností ako sa s knihami hostí vyhrať.


  Jeden krásny výrez holubičiek, ležal v mojej zásuvke nevyužitý snáď celú večnosť, lebo času je málo, iných vecí celá kopa, ale konečne na ne prišiel čas. Nedávno sa svadbili dvaja skvelí ľudia, moji "šéfovia", animátori z detského tábora pre svalových dystrofikov a ja som pre nich vyrábala knižku. Alebo skôr tri, lebo ak sú nevesty náročné, čo potom moja rodina, s ktorou som tam putovala a ktorá stále mala niečo, čo by mohlo byť inak :)

   Ako jeden z návrhov (chudák nevyhral :)) bola kniha,  s dvomi holubičkami v srdiečku a pár kvietkami, v jemných farbách. Jednoduchá, romantická vo formáte A5. 


Materiál ako vždy, Scrapworld.sk




You Might Also Like

0 komentárov