Technika - No line coloring

januára 12, 2018

   Vyberať na Vianoce darček pre môjho mladšieho brata je vždy umenie. Ako svalový dystrofik, ktorý už moc nepohne ani rukou, nemá moc možností na aktivity. Väčšinou hráva šach, alebo hry na počítač, pričom ani jedno z toho nie je nič, čomu sa rozumiem. 
   
   Čo sa výberu hier týka, trafila som sa pri kúpe asi len do Assasina a všetko ostatné síce začal hrať, ale rozhodne to nebolo podla jeho vkusu. V istom momente mi tak jasne naznačil, že výber hier by som s ním mala konzultovať :D Tým sa ale stráca prekvapenie a tak som tieto Vianoce kúpila niečo úplne iné. 

   Fixky Ecoline. Sú akvarelové a to je niečo, čím som z tvorivého procesu zaujala aj Vilka. S jeho obmedzenou motorikou totiž dokáže štetcom pekne maľovať i on, je to pre neho ľahšie ako s alkoholovými fixkami, ktoré som mu pred časom kúpila tiež a využívam ich nakoniec ja. (dobre, priznávam sa, aj tieto idem používať aj ja :D) 

   Ak by mal niekto záujem o tieto fixky, nájdete ich v ponuke Scrapworld. Sú skvelé a ja okrem vyfarbovania s bratom, som si nejaké techniky vyskúšala i sama. Dlho som túžila vyskúšať vyfarbovanie no line coloring, teda bez výraznej pečiatky a obrysov. 

   Svoje prvé pokusy som samozrejme nafotila a viac o technike a ako na ňu nájdete na TOMTO odkaze na blogu Scrapworld. 


  Vyfarbené motívy som si povystrihovala a  rovno im našla miesto na rozrobenej rozprávkovej krabičke pre malú princeznú. 






  Ďakujem za nahliadnutie. :)

You Might Also Like

0 komentárov