Beer running 2018 - diplomy

októbra 28, 2018

   Aj keď nepatrím k milovníkom piva a vôbec ho nepijem, pravidelne sa zúčastňujem akcie na Kysuciach s názvom Beer running. Ako už tento názov hovorí, je to spojenie behu a piva. 

   Túto sobotu prebehol piaty ročník a ja som tak ako aj roky predošlé, zamierila na sever našej krajiny. Jeden z domácich je môj dobrý kamarát a tak vždy nabalím foťák a kým oni bežia za pivom, ja bežím s foťákom a dokumentujem im to. (aj keď sú to väčšinou nezverajniteľné fotky :D)

   Je to taká menšia akcia a práve to je na nej skvelé, proste si tam zavolajú priateľov, zabavia sa, pobehnú, popijú pivo a potom idú častokrát ešte posedieť spolu. 

   Pre mňa a mojich kamarátov je to tiež taká stretávka, keďže od vysokej sa až tak často nevídame, ale sem docestujeme z rôznych kútov už deň vopred a preberieme, čo má kto nové. 


   Ako fotka naznačuje, do tašky nebalím len fotoaparát. Samozrejme ako scrap žena si každý rok pripravím pre víťazov aj diplomy a tieto hore sú z tohto ročníka. Namala som čas ich vyfotiť doma (lebo niekto zistil 10 minút pred odchodom autobusu že si pozrel zle čas a už mal byť na zastávke a nebol tento niekto ani pobalený) a tak je fotka narýchlo cvaknutá chvíľku pred odovzdávaním. 

   Diplomy vyrábam vždy štyri, tri pre prvé miesta a jeden špeciálny, pre železný žalúdok. Lebo ak bežíte kilometre a každý úsek pijete pivo akoby to bola voda, rozhodne bežcom nie je dobre :) 

   Okrem toho že je to vždy zábava, mňa teší aj i to, že napriek tomu že bežia samí chlapi (ženy sa zatiaľ nejako neodhodlali), tak vedia oceniť aj takéto ručne robené papierové diplomy :)


Čo Vy, dali by ste sa nahovoriť na takýto beh? 

You Might Also Like

0 komentárov