Diplomy z letných mesiacov

októbra 19, 2018

   Vždy ma poteší, keď mi niekto napíše, že najväčšie lákadlo pre zapojenie do súťaží na  scrapworld.sk je ručne robený diplom. Vznikla ich už celá kopa, každý je iný a tvorený podľa posledného zadania. 

   K zadaniam s určitou konkrétnou témou sa mi vždy tvoria najľahšie a aj preto išli tie letné ako po masle. 

   Augustové zadanie malo tému Pastelové kaktusy a tak nemohli chýbať ani na diplome. Rozhodla som sa moc si to neuľahčiť a nič nevyrezať, ale pekne strihať, dorábať bielym perom a len tak si užívať tvorbu rastliniek. Víťazka Timea sa k diplomu dostala len nedávno, pretože bola odcestovaná, ale teraz je už bezpečne u nej. A šokujúco ju počkal mesiac aj na pošte :)


    Pirátske zadanie muselo mať pirátsky diplom, poslúžili skvelé razítka od MFT. A čo mňa špeciálne potešilo, boli súťažné projekty, pretože ak som sa obávala že morské príšerky prevalcujú pirátov, vôbec to tak nebolo :)



   Júnové zadanie bolo o priateľstve a ja som sa pri tvorení diplomu inšpirovala svojou kľúčenkou. Mám ju celé roky, ešte niekedy ako prváčka na vysokej som si kúpila prívesok puzzle s mackami a polovičku darovala svojej najlepšej kamarátke. Doteraz ju nosím na kľúčoch, lebo toto moje priateľstvo naozaj zapadlo ako taký kúsok na správne miesto. 

   Diplom sú teda tiež dva kúsky puzzle, doplnené rozkošnými razítkami žiaroviek. Neviem prečo práve tie, ale vďaka očkám mi vždy prídu jednoducho zlaté :) 


   Ak si chcete i vy zasúťažiť, aj tento mesiac prebieha challenge. Je taká magická, cestuje sa do ríše jednorožcov. Zadanie môžete nájsť na blogu Scrapworld. Času je ešte dosť. 

Majte krásne dni ♥

You Might Also Like

0 komentárov