Cestovateľský denník

februára 07, 2020

  Od začiatku tohto roku mám takú malú tvorivú krízu. Neustále pokukujem po nových materiáloch, mám i nejaké nápady, ale keď sa rozložím na stôl, nejde mi to. Od začiatku roka som vytvorila asi len tri veci, čo je teda na začiatku februára celkom žalostný stav :) 
 
  Moju reaktivitu asi zabíjajú opravy na knihe, ale už končím, takže dúfam že sa prehupnem späť aj k lepeniu, lebo aj keď mi to nejde, chýba mi to. 
  
  Jedna z vecí ktorú som v januári tvorila bol cestovateľský denník, aj ten vznikol, pretože som už veľmi dlho pokukovala po tomto použitom papieri. Využila som ho v rámci februárovej tvorivej súťaže na Scrapworld a konečne som mala dobrý pocit, že som niečo polepila. Tak ak radi tvoríte, nakuknite do zadania a pridajte sa :)
 





Ako ide v novom roku tvorenie vám?
Majte krásny deň ♥

You Might Also Like

0 komentárov