Denníček...alebo niečo také...

júna 12, 2012

Niekde som počula, že denníky si píšu osamelí ľudia. Nemôžem túto myšlienku ani potvrdiť ani poprieť, aj keď som skôr naklonená tomu, že na tom niečo je. Nikdy ma to moc nebavilo, zvyčajne som všetky zážitky jednoducho vyrozprávala kamarátke a denníček som otvorila keď som bola smutná.

Za poslednú dobu ma neraz napadlo, že všetky tie zážitky by nebolo zlé mať nejako uchované, problém je v tom že sa mi to nechce spisovať. Len jednoduché zhrnutie pre kamarátku keď bola preč čo som jej písala vo worde, ma vyšlo na 5 strán, koľko by to bolo na papieri? No asi by mi ruka odpadla. 

Už viac ako mesiac som ale doma, skúškové skončilo a na intrák sa vraciam až na konci septembra. Nepredstaviteľne dlhá doba, úprimne, som z tých čo sa do školy (školy ako školy) tešia. :) Zážitkov je teda pomenej a vo firme často niet čo robiť. Preklikávanie stránok ma napokon doviedlo k dvom veciam, ktoré sa mi zapáčili a pripomínali denník a tak som sa ich rozhodla skĺbiť. Na prvom blogu od Gabrety zapisovanie zoznamov, ktoré som si pretransformovala do lepenia denníčka (aj keď včera som si spravila aj prvý bod na tému Ja) a kreslený denníček, ktorého obrázky ma bavili pozerať. Prvotne som si spravila zápisník na jeden mesiac, že budem lepiť, písať v odrážkach. Po 5 dňoch kedy ma to dosť bavilo som si uvedomila, že to si už radšej kúpim zápisník, nech tam zhrniem viac mesiacov, rada si listujem v niečom siahodlhejšom. Akoby ma chcelo aj papiernictvo podporiť, jeden pekný farebný optimistický zápisník bol o polovicu lacnejší a tak skončil v mojom košíku :)


Vo vnútri kockatý papier, čo mi vyhovovalo, akurát som mala veľké oči, že mi toľko strán bude stačiť. Už teraz som po dvanástich dňoch vari v štvrťke, ak ma to bude baviť, budem rada ak to bude stačiť než začne škola. Píšem, kreslím, lepím, je to všetko v jednom, ale zatiaľ pocitovo každý deň aspoň trošku. Moje maľovanie síce nie je zďaleka podobné kresbám z vyššie spomenutej stránky, ale mám radosť a to mi stačí. :)


Z blogu Gabrety som si včera spravila i prvý zoznam na tému Ja, aj keď asi nebudem robiť všetky a každý deň, len podľa nálady a chcenia + ako sa mi bude dať fotiť, keďže náš foťák sa rozhodol ísť do dôchodku :)

Ďakujem za návštevu a prajem veľa nápadov do tvorenia, v týchto upršaných dňoch :)

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Jé, Yko, vítám tě do rodiny blogařek :-). Máš to tady moc milé. Tvůj deníček začíná krásně, líbí se mi tvoje malůvky ( obrázky ). Přeji Ti hodně nápadů, chutě, síly a inspirace k tvoření a zapisování a kreslení. Zapisování deníku ( vždycky jsem si zapisovala) je zvyk, stane se zvykem. A zpětně je zajímavé se vrace a porovnávat. :-)

    OdpovedaťOdstrániť