Prvé vypité "polo"pivo

júna 27, 2012

Nemám rada pivo. Nechutí mi, príde mi horké a celkovo tá chuť ma nijako neláka. Možno je to sila zvyku, no za tri roky na internáte som si ešte pivo stále nezamilovala a nemyslím si, žeby to hrozilo. Tesne po Veľkej Noci som išla na internát, pomôcť spolužiakovi s jedným projektom a tam sa samozrejme pivo pilo. Jeden z prítomných kamarátov práskol plechovku aj predo mňa, že veď citrónový Radler, to je také pre ženy, že to mi istotne bude chutiť. (nie, nechutilo :D) Nechcela som to, no vyhrážky sú vyhrážky (ak sa pýtate ako ma mohol niekto teda presvedčiť, stačilo že kamarát vyhlásil, že so mnou nebude trénovať viac Wing Tsun :D ) a tak som to predsa len pila. Liala som to do seba fakt že nasilu, ale nakoniec padlo a potom aj ten tréning bol :)

Samozrejme fotka len kvôli scrapbooku musela byť, otváracia časť plechovky tiež originál danej plechovky som odložila do vačku, že to sa zíde. :)


Je to lift Júnového projektu č.1, podľa tejto stránky, ktorá sa mi naozaj páčila:


Ďakujem za návštevu a prajem veľa nápadov do tvorenia :)


You Might Also Like

0 komentárov