ATC kartičky

júla 17, 2012

Keď som na jednom slovenskej stránke a fóre prvý raz navrhla výmenu ATC kartičiek, bola som dosť nervózna, čo na to kto povie a či sa to uchytí. Na moje prekvapenie záujem bol poriadny a prvé kolo prebehlo rýchlo. Prišli prázdniny, škola a skúšky za mnou, tak prečo neskúsiť kolo číslo dva. Tentoraz na tému citátov, tam sa nijaké medze nekladú, každý to môže poňať ako chce.

Svoje kartičky som sa snažila zladiť podľa citátu, ktorý som chcela použiť, aj keď niektoré sa mi opakovali. (maminka odniesla časopisy do zberu, nebolo z čoho strihať :D).

No a tu sú samotné kartičky: 


Použité citáty: 

Život je ako omáľovánka. Je na človeku, aké farby použije. 
Oko za oko robí celý svet slepý.
Loď v prístave je v bezpečí. Nie je však tým, načo bola stvorená. 
Budúcnosť patrí tým, ktorí veria vo svoje sny. 
Mierne na mesiac. Aj keď sa netrafíte, pristanete aspoň na hviezdach. 
Priateľ je niekto, kto pozná pieseň v tvojom srdci a dokáže ti ju zaspievať, keď si sám a zabudol si slová.
Život nie je o čakaní na to, kým prejde búrka, je o tom, naučiť sa tancovať v daždi. 
Nezáleží na tom, v akej situácií sa ocitneme, ale ako na ňu zareagujeme. 
Život je pes a my sme jeho granule. 
Ak nevyjde plán "A" nezúfaj, abeceda obsahuje ďalších 26 písmen. 
Kto povedal, že láska sa nedá kúpiť, zabudol na šteňatá. 

Prajem pekný, aj keď možno upršaný deň :)


You Might Also Like

1 komentárov