Hups

septembra 02, 2012

Oco pred niekoľkými dňami oslavoval 50-tku a u nás doma bola veľká rodinná oslava, taká tá s obedom a tak ďalej. Priznávam, nie som ten typ čo má takéto oslavy moc rád, pretože sa mi to spája hlavne so stresom mami čo všetko treba spraviť, naháňaním sa za tým čo spravené ešte nie je a hlavne s kopou, ale naozaj kopou upratovania po oslave. Táto bola obzvlášť náročná na to upratovanie, no našťastie prvé dva body sa nejako vynechali :) 

Bývame v dome s poschodím, no kvôli bratovi, ktorý je na vozíčku sa naši presťahovali na prízemie a len ja teraz obývam horné priestory, ktoré sú inak viac menej nevyužívané. Oslava mala byť preto tam, je tam kopa miesta a brata tam už nejako vyniesli. Ja veľmi aktívna som chcela upratať vozíček, pohla som ovládaním, vozík sa potočil a prask, omietka steny letela k zemi. Až som sa zľakla, popravde som naozaj tú stenu len trošku lizla, zato smetí tam bolo až až. Všetci z rodiny mimo rodičov dole pri mne, asi aj preto to prešlo bez nejakých rečí a frlaní, skôr s poznámkami, či sa mi zapáčil nejaký murár spredtýždňa, keď obíjam steny. :) (popravde som ich ani nevidela)


Výroba stránky ma poriadne bavila, aj keď som mala pocit, že z nej nič nebude. Vlastne som si nie istá či ju iní ľudia môžu považovať za peknú, no mne sa napokon zapáčila, aj keď pri jej výrobe som si hovorila, že to už čo je za "umenie". Náhodné lepenie servítok, cákanie temperkami a lepenie potrhaných kusov papiera hocjako, nejká diera a zrazu že ono to aj celkom vyzerá, tak sa teším :) Akurát stena je stále obitá O:) 

Ďakujem za návštevu a pekný večer. 

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Tomu právě říkám umění! Bezvadná stránka, zajímavá, netradiční a s Tvým osobitým vtipem. Ten miluju :-).

    OdpovedaťOdstrániť