Augustové projekty

augusta 31, 2012

Nemám rada varenie. Vyhýbam sa kuchyni ako čert krížu a keby nemusím, nad šporák sa nepostavím. Zvyčajne som len výpomoc, ošúpať zemiaky, spraviť ryžu, opiecť mäsko a tak podobne, no sčasu na čas, keď naši idú preč, treba im niečo navariť. 

Svoje prvé, no istým spôsobom druhé (prvé nejdem rátať, volala som babke na konzultácie O:) ) som aj sfotodokumentovala, mali sme s mojou Lilly (fenka) zábavku v kuchyni. Pustili sme si hudbu, ona jedla rožky a ja som sa hrala s mäsom, ktoré som trošku viac obsekala. Mama nedávno tieto fotky videla a len krútila hlavou, že čo som to ja stvárala. Ešteže je to už udalosť dávno minulá, takže to len prešla s nechápavým pohľadom :)


Augustový projekt číslo jedna sa mal týkať varenia, takže tieto fotky sa napokon zišli a ja som dorobila už dávnejšie začatý lift jedného videa z youtube, kde sa mi zapáčil štýl danej tvorkyne, ktorá často maľuje na podklad farbami. 


Projekt číslo dva mal spočívať v jednoduchosti, popravde mi to dalo zabrať, mám potom pocit prázdnej stránky, aj keď u iných sa mi to zvykne páčiť. Dorobila som stránku bratovi do albumu, kde je so svojim kamarátom ako sa rútia na vozíčkoch :) Brat dostal od kamarátov takú ceduľku s textom NEBRZDÍM, takže preto aj taký nadpis, je celkom vystihujúci :)

Dnes je deň neprečítaných kníh, takže prajem pekný deň s nejakou knižkou :)

You Might Also Like

0 komentárov