Lilly

januára 19, 2013

Mám fenku zlatého retrievera, Lilly. Je to už veľká dáma, onedlho bude mať osem rokov. V podstate nie veľká dáma, ale staršia pani, ako ju volá môj oco. Ľudia jej ale hádajú menej rokov, pretože mimo bledšej srsti na hlave je taká pojašená a celkovo mlado vyzerajúca :) Za tie roky nemala ani raz šteniatka, bála sa a psy sa potom báli jej, keď prišlo na vrčanie, dnes sme sa rozhodli skúsiť krytie posledný krát, že potom to už necháme tak, predsa len, bude mať svoj vek. Aj dnes to vyzeralo na neúspešné pokusy, no napokon ju pes "ukecal" a na konci marca možno bude doma o niekoľko chlpáčov viac :) 

Myšlienku, že jej spravím album som v hlave držala už dávno, kopa fotiek stála na stole, len som sa nevedela dokopať, lebo keď bol čas na lepenie, lepila som školský album. Posledná minuloročná challenge však bola na tému zimy a zimnú fotku som našla len jej. A tak bolo rozhodnuté, konečne padla stránka do albumu :) Podmienky k tomuto roku priniesli druhú a potreba oddýchnuť si cez skúškové tretiu :) 

Robené k podmienke číslo 1, kruhy a krúžky. Síce len také drobné, ale predsa :)

Stránka do challenge, len taký pokus, chcelo sa mi maľovať s temperkami. 



Stránka len tak, jednoduchá, pretože som neodhadla veľkosť albumu a veľkosť fotiek :) Veľa sa mi tam toho teraz nezmestí. 

Ďakujem za návštevu a prajem pekný zvyšok víkendu :)

You Might Also Like

0 komentárov