Pohľad do hlavy

februára 05, 2013

Držím sa toho, že predsavzatia sú na to, aby sa malo čo porušiť. Asi len niekto s naozaj pevnou vôľou to vydrží a kto chce, nepotrebuje nový rok. Tento rok som si ale napísala krátky zoznam toho čo by som chcela počas roka splniť, nie sú to nejaké nutné predsavzatia ale akési ciele a túžby. 

Prvá tohtoročná challenge sa niesla v podobnom duchu, takže krátky zoznam bol prenesený aj do fotiek a stránočky, akýsi krátky pohľad do hlavy, čo sa v nej skrýva na začiatku roku 2013. Aspoň v rámci aktivít, cieľov a takýchto drobností. 


Stránka zachytáva záľubu v podobe Wing Tsun, predsavzatie čítať anglické knihy (dnes som prekročila 100 strán, už len dačo cez 600 a mám prvú za sebou :D), opraviť napísanú knihu a skúsiť šťastie s nejakým vydavateľstvom, zlozvyk v podobe nechtov, RPG závislosť a strach, jednoducho sa toho malého bodavého hmyzu bojím :)

Niektoré veci zo zoznamu som už porušila, no hádam aspoň tú knihu dočítam. Vlastne určite, priveľmi ma zaujíma ako to dopadne :) 

Prajem pekný deň a ďakujem za nakuknutie :)

You Might Also Like

0 komentárov