Hranie sa so servítkami

októbra 03, 2013



Na mnohých stránkach som videla využívať papierové servítky, zjavne pre vytvorenie 3D efektu. Nedávno keď som sa pustila do tvorenia som mala pár jednofarebných po ruke, tak som si povedala, že veď prečo tiež niečo neskúsiť. Zároveň som sa rozhodla využiť aj sketch z časopisu Scrap365.

Prvá stránka zachytáva divú jelenicu, ktorú sme stretli na Štrbskom plese. Len čo som ju dostatočne veľa krát odfotila, skúsila som ju pohladkať. Jej výraz ale nebol nadšený a tak som to pár centimetrov od nej vzdala, nech  neokúsim aké zuby má taká jelenica. Neskôr som bola za toto rozhodnutie rada, skupinka pred nami videla, ako toto mierumilovné zviera napadlo psa. Neskôr sme sa dozvedeli aj to, že sa takto blízko ľudí zdržiavala kvôli svojmu mláďaťu. 





No a spomínaný sketch: 


Ďakujem za návštevu a prajem pekný večer :)

You Might Also Like

0 komentárov