Spartan Race

augusta 09, 2013

Raz nám na izbu dobehol kamarát a pozrel na mňa, či sa nepridám do ich tímu na jeden taký beh. Nie som práve bežec, moc ma to nebaví a nemám pocit, žeby som na to mala kondičku. Potom ale jeho popis pokračoval, že je to vlastne taký "vojenský" prekážkový beh. Ostnatý drôt, plazenie blatom, nosenie vriec s pieskom, prekážky, lozenie, skok cez oheň a kadečo iné. To už znelo lepšie, kým nepadla teda cena. Vysoká cena. Povedala som že na rok, že tento rok aj bakalárku robím a tak. Keď som ale videla video, rozhodnutie som zmenila. Nadchlo ma to a poriadne, začala som kvôli tomu aj behať každé ráno nejaké 4 km.Chystali sme sa na tú najkratšiu vzdialenosť, teda minimálne 5 km a minimálne 15 prekážok. Nakoniec to bolo niečo cez 7 km behu a bolo to skvelé. Budúci rok jednoznačne ideme znovu, tentoraz ale hádam na všetky tri preteky, aj keď 22 km ma asi zabije :) 


Kto by si chcel pozrieť video z daného dňa, pridávam aj video. Prípadné informácie pre nadšencov podobných aktivít http://spartanrace.sk/.


Samozrejme sme si vzali aj "fotografa" aj keď máme žalostne málo fotočiek zo samotných prekážok. Nejaké som si stiahla a spravila stránky na pamiatku. 


Na druhej stránke doložené aj poradové číslo, originál zablatené. A samozrejme nemohli chýbať fotky pred a po behu, nech vidno tú špinu. Akurát moje biele tenisky zostali zázračne čisté :)


Prajem pekný deň, najlepšie niekde pri vode keď už je to teplo a ďakujem za návštevu :)


You Might Also Like

0 komentárov