Narodeniny/Birthday

júla 11, 2014

Ani neviem ako ten čas letí. Ani neviem ako a je tu zase piatok. Aj keď som ho dnes chcela stráviť trošku viac športovo, počasie moju prosbu o pekný deň veľmi nevypočulo. A tak keď vonku prší, ja som otvorila šuflíčky a vyhrabala nejaké tie veci na tvorenie. 
  Nie som vlastníkom veľa razítok, poväčšine sú to skôr nejaké tie texty alebo razítka, ktoré sa nedajú vyfarbovať. Páčia sa mi aj tie na vyfarbovanie, ale nejako sa nehrniem do ich nákupu, vždy si poviem že stoja priveľa a človek si to vie i obkresliť. V rámci tvorenia som sa dnes držala presne tejto taktiky, našla som si nejaké obrázky, že spravím pohľadnice. Nedávno som robila pár narodeninových, predsa len, tie človek využije často. 


Again Friday. I wandted to spend my free day a little more sporty, but today is not very nice a day. Today, it is rainging. So I opened my boxes and I started do something creative. 

   I am not the owner of the lot stamps, but I like it. A few days ago I made two birthday cards with nice stamps. Birthday cards never enough. :)








 Na tvorbu týchto dvoch pohľadníc som využila akvarelový štetec a podušky na razítka. Ešte mi to síce nejde podľa predstáv, ale plánujem kúpiť akvarelové pastelky nech to funguje ako má :) Keby chcel niekto vidieť ako funguje taký štetec, písala som na Tvorilkovo tutorial. (klik)  Dnes som sa pustila do trochu romantickejšej témy, s využitím razítok od firmy Pretty Cute Stamps. Ich kraby s tromi výrazmi sú proste rozkošné :) Sú robené k jednej ich výzve, preto sú v angličtine, na Tvorilkovom facebooku ale budú onedlho aj v SK verzii. 
 I used waterbrush for these cards. I wrote tutorial for Tvorilkovo. ( there )Today I made some more romantic card and I used stamps from Pretty Cute Stamps. I like their cute crabs :)  








 Keďže na túto pohľadnicu som využila skôr paper piecing tak som sa rozhodla ešte aj pre darčekovú taštičku, nech si potrénujem trochu aj ten svoj spomínaný štetec. Predsa len, okrem pohľadnice človek nosí aj nejaký ten darček a do niečoho ho treba zabaliť :)

 I used paper piecing for this romantic card and I decide to make a birthday bag, where I used a brush. I can´t go to celebrate only with card, I have to bring some gift. And gift need a packing :)



Ďakujem za návštevu a prajem krásny piatok. /Thanks for visit and have a nice Friday. Yka

You Might Also Like

0 komentárov