Stužková / Prom

augusta 31, 2014

   Keď sa púšťam do tvorenia, zvyčajne lepím stránky zo súčasného obdobia. Sú však staršie fotky, ktoré by som rada spracovala a je ich celkom kôpka. Väčšinou sú ešte zo strednej, zafarbené tváre z imatrikúl, výlety do zahraničia či stužková. Práve fotky zo stužkovej som vzala do ruky včera. 

   Na scrapbook.cz i tento rok plním týždenné podmienky, na túto stránku som si vybrala podmienku č.15, lift niekoho z galérie. Ako podklad pre tvorbu som zvolila krásnu adventnú stránku od Fidule, ktorú som si uložila medzi svoje inšpirácie hneď, ako som ju prvý raz videla :) Tu je moja verzia: 

   When I create usually use a photos from present life. However, I have some older photos whitch I want to use on my pages. Most of them are from my hight school. (trips in French, England, my prom...) I chose photos from prom yesterday. 

   Girls on scrapbook.cz give every week one conditions and we can try to use them on pages or some other projects. I used conditions from week 15 - lift someone from the gallery. I chose a beautiful page by Fidula. :) Here is my version: 


Ďakujem za návštevu./Thanks for a visit.
Yka

You Might Also Like

0 komentárov