Trochu vianočne

septembra 28, 2014

   I feel a little weird that I'm writing a post about Christmas. Christmas is still far away but I created two Christmas cards over the weekend. Both cards were created to challenges. The first challenge is about bows and the second about holiday sparkle. Here are my cards :)


Cítim sa trochu zvláštne, keď hľadím na nadpis tohto príspevku. Vianoce sú ďaleko, (aspoň pre mňa)  aj keď obchodníci by so mnou asi nesúhlasili. Ako to už býva, ani sa nenazdáme a uvidíme v hypermarketoch ozdoby a čokoládových Mikulášikov. 
   Ja som sa cez víkend tiež "vianočne" naladila, výrobou dvoch zimných pohľadníc. Dôvodom nie je moje nadšenie z niečoho čo má ešte čas, ale dve rôzne výzvy/súťaže...

   Prvá z nich je o mašličkách, je to výzva zo slovenskej stránky Scrapper. Som skôr typ čo si kreslí postavičky než využíva čipky a stužky a keď sa tak stane, zvyčajne na pohľadnice. I preto som siahla k tejto možnosti, v duchu si hovoriac, že sa taká vianočná pohľadnica o pár mesiacov predsa len zíde :)



  Vločky sú embosované, mašličky sú napokon dve :) Tí čo radi tvoríte, neváhajte a zapojte sa do tejto, či nasledovných projektov :)

  Druhá pohľadnica nie je tak úplne vianočná a je viac farebná, bola robená k challenge nesúcej názov - Holiday sparkle. Úloha bola jasná, použiť nejaké tie trblietky a samozrejme razítkový motív. Vybrala som si korčuľujúce medvede, inšpirovala sa pohľadnicami od Ekulky. :)









   A tak prajem krásne Vianoce...:) (v skutočnosti prajem pekný začiatok týždňa a ďakujem za návštevu)
Yka

You Might Also Like

1 komentárov

  1. This is super adorable! Love the polar bear and the wonderful background! Great job! Thanks so much for joining us at Art Impressions challenge!

    OdpovedaťOdstrániť