V týchto dňoch...

septembra 19, 2014

   Onedlho začína škola, semester je za dverami. Som jedna z tých čo sa celkom tešia, niežeby na to učenie, skôr na internát, priateľov a tak. A tiež na to, že budem mať viac času. Je to celkom irónia, že cez leto stíham menej, než pri školských povinnostiach. :)

   Posledné dni sa niesli skôr v športovom duchu, ale v rámci oddychu a regenerácie bolo čo lepiť. Najprv povinnosti, v podobe svadobnej knihy pre jednu nevestu, tieto svadobné papierové vecičky mám veľmi rada a nejakých pohľadníc. 



  S tvorením som začala hlavne kvôli sebe a zaznamenaním svojich spomienok a zážitkov, takže pocitovo lepím aj svoje albumy. Pred časom som si kúpila album na Projekt Life, je už pomaly koniec septembra, takže bolo čo spätne doliepať. Našťastie si pocitovo zapisujem poznámky a hlášky, odkladám lístky a rôzne hlúpostičky. 



Predná strana zatiaľ zíva prázdnotou, rozhodla som sa ju vyzdobiť až na konci roka, keď budem vedieť čo všetko mi priniesol. :) Ponúkam pár fotiek do vnútra projektu, ale skutočne len pár, pretože si do PL veľa píšem a mnohé by som nerada verejne zdieľala. 






  Skončila som pri auguste, aktuálny mesiac budem lepiť až na jeho konci :) Už som si tak nejako zvykla lepiť a písať PL spätne :) 
  Aktuálne (vlastne tento príspevok píšem natiahnutá cez hŕbu vecí) lepím malý minialbum zo Spartan Race, keďže to bol jeden zo športových cieľov tohto roka - dosiahnuť Trifectu. Fotiek viac ako dosť, spomienok a informácií tiež, takže príjemná zábavka na večery :) 



Za pár minút polnoc, zajtra smer zber zemiakov, takže čas sa rozlúčiť a hurá do postele. Všetkým ponocujúcim prajem dobrú noc :)
Yka

You Might Also Like

0 komentárov