Lepím, lepíš, lepíme...

októbra 05, 2014

   K scrapbooku som sa dostala ako slepé kura k zrnu a keď sa tak stalo, nemala som potuchy, kde hľadať informácie, kde zháňať materiál. Ujo Google mi v tom čase moc nepomohol, aspoň nie v rámci Slovenska. Narazila som na české fórum scrapbook.cz bez ktorého by som možno nikdy s lepením nezačala. Zodpovedali mi moje zmätené otázky, aj keď materiál stále tvorilo - čo dom dal. Baliaci papier a tak podobne :)
   Na tomto fóre som aspoň internetovo spoznala rad úžasných žien, ktorých prácu obdivujem, ktorými sa inšpirujem a ktoré napriek vlastným rodinám majú stále čas vymýšľať úžasné aktivity, aby nás ostatných inšpirovali a motivovali k tvorbe. Zabývaná u našich českých susedov som moc nesledovala ako sa vyvíjala situácia na Slovensku, až kým som opäť náhodne neprišla na Sashe k žurnálu Ľubky, kde usporiadala súťaž v rámci svojho obchodíku Materiál pre tvorilky.  Narazila som na blog od Slovenky Lucky Barabas a cezeň na blog Scrapper. Potom som na čas v hľadaní "zaspala" a ako som sa "prebudila", radosť sa dívať po internete :) Toľko krásnych diel od tvorivých ľudí, toľko kreatívnych blogov a aktivít z našej krajiny. :)

   Na spomínanom Scrapperi bežia aktuálne tvorivé výzvy, prvá bola mašličková, môj výtvor je o pár príspevkov nižšie. Druhá sa niesla v duchu grafiky alebo kvietku, zvolila som kvietok, doma akosi nemám tlačiareň :) Mám zato ale raznicu kvietku a tak radosť robiť ružičky. Podmienka bola vytvoriť červenú a tak som ju zakomponovala do pohľadnice robenej na blog Cardabilities







   Tiež bola nedávno vyhlásená súťaž na blogu Scrap Atelier. Veľmi sa mi páčil koniec príspevku, nesúci sa v duchu zbližovania scrapperiek :) Ja osobne ich poznám pomerne máličko, aspoň tu na Slovensku a na blogy sa dostávam väčšinou náhodou alebo takto cez nejaké stránky. Určite nie som jediná a preto je tá myšlienka skvelá :)

   Téma bola oslava a podmienkou bola girlanda a farebná paleta:


  Fotky som zvolila z oslavy môjho brata, v januári oslavoval 18 rokov a zaradil sa tak medzi  nás dospelákov. (napriek tomu ale nevymenil svoje milované mlieko za alkohol :D) Ako girlandu som napokon využila samotné fotky, aj keď táto stránka vznikla po inšpirovaní sa jednej z fotiek, ktorú som mala uloženú v počítači a tak to nemôžem označiť za môj nápad :) 




Až pri zmenšovaní fotiek som si všimla, že som trošku zabudla na písmenko "L" :)



  Kto rád tvorí, určite by sa mal pridať :) Odo mňa je to všetko a keďže sa blíži koniec nedele, prajem všetkým úspešný začiatok týždňa :)
Yka


You Might Also Like

1 komentárov