Škatuľka pre novomanželov / Wedding box

októbra 10, 2014

   Ani som nevedela ako, na Scrapperi už bola vyvesená posledná výzva. Bola náročnejšia než prvé dve, ale napokon od toho sú výzvy no nie? Donútiť sa spraviť niečo, čo človek ešte nerobil či sa mu do toho nechce. 
  V mojom prípade nebol problém ani tak domček, ako úvaha, na čo mi taký domček bude. Ten je totiž hlavnou témou tejto výzvy. Nerada robím veci len tak pre nejaké zadania, je to zbytočne zabitý čas a minutý materiál. A tak som to nechala prebehnúť hlavou a hľadala som, na čo by sa dal papierový dom využiť. Napokon sa stal súčasťou škatuľky na Tvorilkovo, škatuľky pre novomanželov na peniaze. 

   











  Posledná výzva za mnou, ostáva len čakať, čo si Ľubka zo Scrappera vymyslí nabudúce :) Napokon takéto akcie neprinášajú len pekné nové výtvory, ale i skvelý relax pri tvorení. 

Ďakujem za návštevu a prajem pekný piatok, Yka

P.S. Ešte sa musím pochváliť niečím čo mi spôsobilo veľkú radosť, v rámci jednej zahraničnej súťaže sa mi podarilo dostať do TOP 3 s mojou jesennou stránkou :)

You Might Also Like

2 komentárov

  1. Gratulujem k TOP trojke!
    Idea s domčekom ako využiť domček je krásne praktická :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Fuuu box je úžasný :) a tiez gratulujem k top-ke :), pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť