Žmurk/Wink

októbra 22, 2014

   Sú psy, ktoré by tromfli akúkoľvek modelku keď príde na fotenie. Sú psy, ktoré natočia ňufák k objektívu a zapózujú. A potom sú psy, ako je moja Lilly, ktoré uvidia fotoaparát a hurá, treba utekať oproti nemu alebo sa otočiť zadkom :) 
   Moja Lilly mi niekedy ešte dá i zvukový doprovod v podobe ťažkého vzdychu akoby mi chcela povedať - už zase? Presne tak nejako vznikla fotografia na stránke, cvakala som cvakala, ona nespokojne vzdychla a žmurkla :) Keďže na českom fóre teraz beží challenge s témou ksichtou, prečo ju nevyužiť :) 

   Some dogs  can do models when it comes to taking photos. Some dogs love poses for photos. And some  dogs, like my Lilly, see the camera and run somewhere or turn their ass. :)
   My Lilly don´t like camera, she groans a lot of times. It sound like to - again? 



   Na stránke som tiež využila Tic Tac Toe Challenge podmienky. Z obrázku som si mohla vybrať položky v riadku, diagonálne alebo v stĺpci. 

   It is page for challenge Tic Tac Toe. I choose vertical - Camera, Orange and handmade embllishment but on page I have diagonal too. (4 different papers, orange and die cut)



Orange paper on left size, camera and camera is handmade too. It isn´t stamp, it is doodling. 




Aj napriek pochmúrnemu počasiu za oknami prajem veľa dôvodov pre úsmev a ďakujem za nahliadnutie. 
Yka

You Might Also Like

1 komentárov

  1. Wonderful layout! love the title work! Thanks for playing along with my blog challenge! :)

    OdpovedaťOdstrániť