BlogHop tak trochu inak

októbra 20, 2014

   BlogHop sa šíri scrapbookovými blogmi a napokon zaklopal i u mňa. Keď mi pred týždňom písala Ilonka či ma môže nominovať, potešilo ma to :) Je to veľmi šikovná a talentovaná žena, jej krásne stránky sledujem na českom fóre a je sa čím inšpirovať.Svoj vlastný blog má veľmi krátko ale určite nahliadnite :) Ešte raz ďakujem. :)

  Blog Hop pozostáva z pár otázok, ktoré sa posúvajú z blogu na blog a tu sú moje odpovede.

1. Na čom práve pracujem?
 Tento rok sa mi podarilo splniť jeden svoj cieľ, získať v rámci extrémneho behu Spartan Race Trifectu a tak práve pracujem na minialbume z týchto podujatí. Bude to album maličkého rozmeru, s plno fotkami a veľa textom, na zdobenie neostáva veľa miesta :)


   Tiež priebežne pracujem na svojom projekte life, momentálne stagnujem pri nevytlačených fotkách, ale píšem si poznámky, takže neskôr všetko dobehnem.
   So scrapbookom som začala hlavne pre seba, takže lepím svoju školskú kroniku, ktorá je momentálne v štádiu riešenia, ako ju zviazať keď je taká hrubá :) V rámci Tvorilkova chystám nejaké nové veci, ale o tom inokedy :)
   V pláne je pár náčrtov pre rôzne scrapbook súťaže pre mesiac október, dúfam že všetko stihnem do patričných dátumov. A v neposlednom rade výroba diplomov na akciu Beer Running, ktorá je už túto sobotu. (ak teda nenapadne na Kysuciach sneh :) )

Pokrčený rožok, niekde trošku zašmudlaná, ale je to kronika :) Pre mňa, pre spolužiakov keď ju donesiem na internát a to k tomu patrí :)

Diplomy...vždy keď strihám postavičky, frflem, prečo to robím a aj tak to urobím znovu. :) Mám ich proste rada :)

2. Ako dlho mi trvá vytvoriť projekt?
  Záleží od projektu, ale ani vtedy neviem uviesť nejaké presné číslo. Niečo ide samo, pri niečom sa „trápim“ a niečo robím už dva roky. (mám už strašne dlho rozrobený album s fotkami svojej fenky Lilly a minialbum priateľstva, oboje občas vytiahnem zo šuplíčka a dolepím stránku a zase schovám). 


3. S čím najradšej pracujem?
   K tvoreniu mi veľa netreba. Obdivujem veľa vecí v scrap obchodoch, mnohé mi ležia v zásuvkách, ale vo všeobecnosti si vystačím s málom. Nožnice, tenké čierne pero, obojstranná páska, fotky  a môže sa začať tvoriť. Scrapbook je pre mňa o zaznamenávaní, takže jurnaling nesmie chýbať. Mám ale rada papiere, tiež rôzne výseky a ručne robené postavičky. A aby som nezabudla, mám rada brads :)


4. Aký je môj kreatívny proces?
  Mám svoje tvorivé obdobia, takže podľa toho v akom práve som si vyberiem čo idem lepiť. Nájdem fotku a čakám až ku mne dorazí nápad :) Lepím takmer vždy vo svojej izbe, cítim sa tam dobre a mimo nej sa akosi neviem koncentrovať, plus mám rada veci poruke. Často si k lepeniu pustím nejaký seriál/film, síce mi to trvá dva krát tak dlho, ale beriem to ako relax takže niet sa kam ponáhľať. Nerada nechávam veci rozrobené (s výnimkou minialbumov) a tak sa snažím rozrobenú stránku či pohľadnicu vždy dokončiť.

5. Ako a čím sa inšpirujem?
   Keď mám a zároveň nemám čas, (pre predstavu, to je napríklad chvíľa keď sedím na internáte, mám ísť za 15 minút na autobus a už mám všetko pobalené domov len čakám než pôjdem) rada obzerám rôzne zahraničné blogy. Tiež rada rolujem Pinterest, mám v počítači zložku kde si ukladám stránky, ktoré ma zaujmú.
  Pri tvorbe ma tiež inšpirujú a motivujú rôzne challenge a podmienky, najmä na českom fóre scrapbook.cz, ktoré mám veľmi rada :)

  Inšpiráciou sú pre mňa ale i fotky, hlavne tie „neobyčajné“, ku ktorým sa dá krásne dotvoriť cez papiere a ozdoby atmosféra.






 
6. Aký je môj osobitý štýl?
  Mám pocit, že iní by na túto otázku našli lepšiu odpoveď než ja. Nikdy som nemala pocit, žeby som mala nejaký konkrétny štýl, ale neraz čítam v komentároch k svojim stránkach práve niečo o mojom štýle, takže nejaký to asi len bude :)
   Na veľa mojich stránkach využívam postavičky a kreslenie, aj preto lepím hlavne na jednofarebné papiere na ktoré môžem „čmárať“. Myslím že typický je i text, rada si zapisujem rôzne hlášky a tiež rovnako rada lepím i rôzne upomienkové predmety. Snažím sa stránky tvoriť tak, aby keď si k albumom raz v staršom veku sadnem som sa zasmiala, i si mnohé pripomenula :)



  To bude aj všetko. Na záver mi ostáva už len posunúť Blog Hop ďalej. Nominujem teda svoju kamarátku, spolužiačku a tvorilku Valériu, Fluffy, ktorej stránky sršia farbami a zvieracou ríšou. Na jej blogu ale nenájdete len krásne stránky, ale i pohľadnice plné nápadov a kadečo iné. Určite nahliadnite :)

  Chcela som nominovať ešte jednu scrapperku, ktorej prácu veľmi obdivujem a to Riikka Kovasin, ktorá už na tieto otázky odpovedala dva krát a tak prikladám len link s jej odpoveďami, keby ste si chceli prečítať :)


Ďakujem za návštevu a prajem pekný večer. 
Yka

You Might Also Like

3 komentárov