Umelec/Artist

novembra 30, 2014

   Môj mladší bráško je svalový dystrofik. Organizácia muskulárnych dystrofikov každý rok pre deti s touto chorobou usporiadáva detský tábor, na ktorý chodia deti, ich rodičia a asistenti. Od 18-tich rokov chodím ako asistentka, nie bratovi, ale nejakému inému dieťaťu. (predsa len, doma sa s bratom vidíme dosť, než aby ma mal na krku aj tam :D) 
   V rámci tohtoročného tábora mali chlapci a slečna terapiu farbami, čo som si najprv nevedela predstaviť, ale ukázalo sa to ako úžasný program. Veľké plátno cez telocvičňu a oni mohli hádzať farby krížom krážom. Keď dokončili toto veľké plátno, mohli kresliť aj menšie obrazy, čoho sa chytil aj môj brat. Väčšina chlapcov využila skôr temné farby, môj brat je predsa len ale môj brat a je skôr za optimistickejšie veselé farby a tak vznikol krásny abstraktný obraz, ktorý som si už "ukradla" do svojej izby. A práve o tomto obraze je stránka. 

   My younger brother has muscular dystrophy. Organization Muscular Dystrophy organizes children´s capm every year. It is capm for disabled children, their parents and assistants. I am assistant, not for my brother, for other child :)
   In this year's camp had boys and girl color therapy, which I could not imagine at first, but it was great program. Big linen on floor the gym and they could throw color crisscross. When completed this large canvas, could draw smaller paintings. Most boys used dark colors, my brother is still my brother and he choosed optimistic colors. He painted beautiful abstract picture. I "stolen" this picture, it is in my room now. 


   Stránka podľa sketchu na stránke Once Upon A Sketch, nesie tému "Inspiration/I am inspired by etc...". Čím sa brat inšpiroval neviem, ja som sa pri tvorbe stárnky inšpirovala jeho farebným obrazom :) 

   I used sketch from Once Upon A Sketch. Theme is "Inspiration/I am inspired by etc...". About it is my page, I inspired by paint my brother :) 








Prajem krásnu nedeľu plnú farieb. 
Yka

You Might Also Like

1 komentárov