Predvianočné tvorenie

decembra 21, 2014

   Viac ako polovica decembra za nami a môj prvý príspevok. Mohlo by sa zdať, že tvorenie išlo bokom, v skutočnosti sa ale moje posledné dva týždne niesli v duchu učiť sa – lepiť – cvičiť (nejdem tvrdiť, že to bolo v takomto poradí :D). Pomedzi to štipka spánku, nejaké to jedlo a povinnosti vôkol.

   Decembrový cieľ bol jednoduchý, zdolať všetky skúšky v predtermínoch nech mám pekný január a zároveň nemusieť odmietnuť nijakú zákazku na Tvorilkove. (škoda, že som do plánov zabudla zahrnúť skoršie nakupovanie darčekov, ale to sa zajtra vyrieši J ) Plán splnený v oboch smeroch a tak konečne prišiel rad i na blog. 

   Vianoce za dverami a s nimi mnoho pohľadníc. Už pred rokom som si chcela vyskúšať rôzne návody, na skladaný origami stromček či kvietok z kruhov, tento rok som sa k tomu konečne i naozaj dostala. Tu je teda pár fotiek prianí. 










   Zabudla som v svojom programe spomenúť seriáliky, zabíjač času, ktorého sa neviem vzdať :) Našťastie som žena a tak zvládam viac činností naraz, popri pozeraní sa lepil i kalendár na stenu.
   Tiež aspoň malé nahliadnutie: 







     Zase raz ponocujem a tak prajem všetkým pekné sny, pokračovanie fotiek z predvianočného tvorenia nechámm na zajtra :)
Yka

You Might Also Like

0 komentárov